هديه ي با شكوه خدا

هديه باشكوه خدا

1392/7/21 22:42
نویسنده : مامان شيوا
150 بازدید
اشتراک گذاری

سپاس خدايي كه باران رحمتش را با حضور تو بر من ارزاني داشت و فرشته‌ ي نازنيني را بر من هديه كرد ؛ سپاس و هزاران سپاس

تقديم به صاحب چشماني كه موجب آرامش من است و صدايش دلنشين ترين ترانه ي من

از بودنت باوري برايم ساخته كه بي تو بودن را باور ندارم

چه خوب شد كه بدنيا آمدي و چه خوبتر كه دنياي من شدي

دختر نازنيم ، هديه ي باشكوه خدا ، عشق من سلام

من تازه با اين سايت آشنا شدم و تصميم گرفتم  برات وبلاگ ايجاد كنم به اين اميد كه وقتي بزرگ شدي خاطرات بچه گيتو توسط اين وبلاگ ورق بزني و ثانيه به ثانيه همراه شوي با روزهاي رنگين و زيباي ما .

پسندها (1)

نظرات (2)

ژاله مامان آیدا
4 دی 92 18:46
مامان جون می تونی برای نی نی حلقه اسم ، آویز گیفت تولد ، ... خوشگل انتخاب کنی کافیه یه سری به کادونمدی بزنی http://kadonamadi.blogfa.com آویز اتاق نی نی ، گیفت تولد ، تابلو ،... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار و آدرس سایت یا ایمیلتو برام بنویس ژاله مامان آیدا
نی نی عکس
6 شهریور 93 15:24
از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir